2012. augusztus 4., szombat


In a cold winter night
I jump into the sky
What did I see in the lights
It brought me the black kinds

I met with the sirens
Who take with us
And I became the one of the stars
For the sake of the silver one

What did I see in the lights
What brought me the black kinds
It had been a bloody long time
It had been my greatest time

But the thorns of the nights’
My blood felt for the sky
But the sirens take care for me
And my dying turns into a dream

When did I realise
I lie in the winter heart
My body had been full of blood
My mouth had been full of snow

And I swallowed the light
I drunk the tears of the sky
But the sky’s crying can not stop
But his heart fallen from the night

In a cold winter night
I jump into the heart of the world



Egy hideg téli éjszakán
Beleugrottam az égbe
Hogy mit is láttam a fényekben
Mit hozott nekem a fekete lények

Találkoztam a sirénekkel
Akik magukkal vittek
És egy lettem a csillagok közül
Az ezüstös kedvéért

Hogy mit is láttam a fényekben
Mit hozott nekem a fekete lények
Hosszú ideig tartott
Legszebb napjaimnak tartom

De az éj tüskéi
Vérem égért hullott vala
A sirének vigyáztak rám
És a merülésem(haldoklásom) álommá vált

Amikor feleszméltem
A hó szívén feküdtem
A testem tele volt vérrel
Szám pedig hóval

És bekebeleztem a fényt
Megittam az ég könnyeit
De az ég könnyei nem apadnak
Lelke az éjszakába zuhant

Egy hideg téli éjszakán
Beleugrottam a világ szívébe


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése